Tidskriften POP revisited

Tidningen Pop blir blogg

[POP #9:2] Linda Norrman Skugge

Linda Norrman Skugge
Expressen-krönikören och författaren recenserade skivor i de sju första numren av POP.

Linda Norrman Skugge— Jag minns att jag satt med på det allra första redaktionsmötet och jag minns att jag inte sa ett knyst på grund av hysterisk blyghet. Och jag minns att jag skrev några riktigt usla skivrecensioner i ett par nummer. Plötsligt slutade jag att få skivor hem som skulle recenseras och jag hörde inget från någon på tidningen men jag förstod att jag från och med nu inte skulle recensera några fler skivor, jag var för dålig helt enkelt.

Postat i:Linda Norrman, POP vol 2 #9, ,

One Response

  1. […] – Emrick Larsson – Elin Af Klintberg – Mats Olsson – Jenny Hansson – Linda Norrman Skugge – Stefan Zachrisson – Martin Gelin – Andrew Catlin – Marcus Törncrantz […]

Kommentera

Kategorier

