Tidskriften POP revisited

Tidningen Pop blir blogg

[POP #9:2] Anna Russmark

Anna Russmark
tidigare Björkman, TV-recensent på Aftonbladet och träningsinstruktör.

Anna Russmark— Jag har inte varit speciellt populär hos de som gjort tidningen POP. De skickade Janne Gradvall för att intervjua Cypress Hill i Los Angeles när jag praktiskt taget bodde granne med dem. Och när jag gjorde en telefonintervju med Ice Cube slaktade redaktionen den till en pytteliten notis. Utan att säga någonting till mig. Stefania sa ingenting heller. Jag fick se det när jag köpte tidningen. Så min historia med POP är ingen bra historia.

Postat i:Anna Björkman, POP vol 2 #9, ,

One Response

  1. […] Ellinor Ellefson – Anna Hellsten – Tomas Andersson – Lennart Persson – Anna Russmark – Pernilla Reander – Rosita Lunder – Micke Goulos – Martin Theander – […]

Kommentera

Kategorier

