Tidskriften POP revisited

Tidningen Pop blir blogg

[POP #9:2] Jonas Bonnier

Jonas Bonnier
VD på Bonniers Specialtidningsförlag, som köpte POP hösten 1994.

Jonas Bonnier— När jag hade mina första möten med POP-redaktionen var de brända efter sina möten med MTG som ville att tidningen skulle bredda sig och skriva om hårdrock och dansband. Jag ville impa lite på dem och föreslog en lång artikel om Anders F. Rönnblom. De bara stirrade på mig. Jag försökte övertala Andres att skriva den men han förstod ingenting. Det känns lite bittert att Anders F. Rönnblom-jobbet aldrig blev av.

Postat i:POP vol 2 #9, ,

One Response

  1. […] – Sam Spandex – Pietro Maglio – Stefania Malmsten – Lars Sundh – Jonas Bonnier – Johan Jacobsson – Sebastian Stebe – Madelaine Levy – Hans Olofsson […]

Kommentera

Kategorier

