Tidskriften POP revisited

Tidningen Pop blir blogg

[POP #9:2] Henrik Schyffert

Henrik Schyffert
Henrik Schyffert— Efter min Henry Rollins-intervju i #8 så frågade Pietro om jag kunde skriva en krönika som skulle heta »När jag sålde min själ till djävulen och började stagediva«. Jag skrev en A4 som blev refuserad. Pietro skickade Andres med de dåliga nyheterna eftersom han inte ville prata med mig själv. Sedan dess har jag aldrig vågat skriva något mer.

Postat i:Henrik Schyffert, POP vol 2 #9, ,

One Response

  1. […] Johan Jacobsson – Sebastian Stebe – Madelaine Levy – Hans Olofsson – Henrik Schyffert – Christian Bartholdsson – Johanna Swanberg – Lars Nylin – Martin Jönsson […]

Kommentera

Kategorier

