Tidskriften POP revisited

Tidningen Pop blir blogg

[POP #9:2] Pietro Maglio

Pietro Maglio
chefredaktör och ansvarig utgivare.

Pietro Maglio— Jag minns Fredrik Strages och Karl Grandins vackra artikel om japanoiserockarna The Boredoms. Och att alla alltid var på mig så in i helvete för att jag krämade på för högt på stereon. Sju års tjat om det. Jag menar det var ju därför jag ville göra en poptidning. Att kunna gå till ett jobb där min viktigaste uppgift var att spela mina favoritplattor så högt att högtalarna skakade ner i golvet. Oslagbart.

Postat i:Pietro Maglio, POP vol 2 #9, ,

One Response

  1. […] – Robban Becirovic – Jäje Johanson – Irmelie Krekin – Sam Spandex – Pietro Maglio – Stefania Malmsten – Lars Sundh – Jonas Bonnier – Johan Jacobsson – […]

Kommentera

Kategorier

